המהפכה חוזרת: ש"ס תפתח עוד 36 מוסדות ברשת מעיין החינוך

    יוסי צלניקר 1 Comment on המהפכה חוזרת: ש"ס תפתח עוד 36 מוסדות ברשת מעיין החינוך

    לאחר שנים רבות שלא נפתחו מוסדות חדשים ברשת החינוך, בתחילת שנת הלימוד תשע"ז הבעל״ט יצטרפו ל-176 מוסדות הרשת הקיימים, עוד כ-27 בתי ספר יסודיים, וכן תשעה תיכונים

    אריה דרעי וחיים ביטון צילום: יעקב כהן
    11:21
    02.05.24
    אבי רבינא ואיתי גדסי No Comments on "צימאון גדול": מנהל ארגון הקירוב מספר על תופעה מרגשת

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר שנים רבות שלא נפתחו מוסדות חדשים ברשת החינוך שהספיקה להחליף את שמה למעיין החינוך התורני 'בני יוסף', בתחילת שנת הלימוד תשע"ז הבעל״ט יצטרפו ל-176 מוסדות הרשת הקיימים, עוד כ-27 בתי ספר יסודיים, וכן תשעה תיכונים.

    יו״ר תנועת ש״ס הרב אריה דרעי מסר בתגובה: ״לאחר עבודה שקטה ומאומצת אני שמח לבשר על פתיחת 36 מוסדות חדשים ברשת החינוך של תנועת ש״ס, אנחנו נמשיך בזה בכל הכח עד שנשלים את המהפכה ונהפוך לרשת החינוך הגדולה בישראל, זו המלחמה האמיתית באפליה, הגיע הזמן שנפסיק להתדפק על דלתות אחרים״.

    מנכ״ל רשת מעיין החינוך התורני ״בני יוסף״ חיים ביטון מסר: "אחר שנים של הקפאה ושל טלטלות, אני מודה לקב״ה שאנחנו מצליחים לקיים את צוואת מרן זצ״ל, ולפתוח מספר חסר תקדים של מוסדות חדשים הן בפריפריה והן סמינרים לבני תורה".

    "מהלך אדיר זה לא היה יוצא לפועל לולא הכוונתו של יו״ר התנועה הרב אריה דרעי שליווה כל פתיחת מוסד ומוסד הן מול ראשי הערים והן מול הצוות החינוכי, והיה מעורב עד לפרטים הקטנים ביותר" אמשיך בעז״ה יחד עם כל צוות רשת החינוך במהפכה למען יהדות ספרד.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      כמות זה חשוב אבל מה עם איכות? היכן שמים ראשי ש"ס את בנותיהם? במוסדות אשכנזים!